niedziela, 15 maja 2016

#ImNoAngel

Im No Angel?
Kampania " I'm no angel" promująca kolekcję Cacique by Lane Bryant. Krótki, czarno-biały film przedstawiający kobiety w rozmiarach plus- size. Twierdzą one, że nie są żadnymi aniołkami. Jest tu wyraźna aluzja do Victoria's Secret. Zresztą zobaczcie sami: KLIKNIJ TU


 Kampanii towarzyszy prosty i jasny przekaz- każda kobieta jest piękna, bez względu na rozmiar. Jest to świetny przekaz, film  urzekł nie tylko mnie.  Jednak w "walce" z bardzo szczupłymi, wręcz wychudzonymi (moim zdaniem) modelkami trochę zapomnieliśmy o dziewczynach zmagających się ze zbyt niską wagą. One również mogą powiedzieć o sobie "Nie jestem aniołkiem".



Dziewczyny podchwyciły to szybko i zaczęły zamieszczać zdjęcia z hasztagiem #ImNoAngel, możecie zobaczyć na instagramie. Super sprawa. :)








5 komentarzy:

  1. Fajna akcja, aczkolwiek sądzę, że wiele kobiet określających się jako "plus size" to osoby, którym po prostu nie chce się nic robić by o siebie zadbać. Nie mówię już o samym chudnięciu, ale co nie wejdę np. do Mc po loda, to siedzą tam tony bab obżerających się ociekającymi tłuszczem burgerami.. A później na swoje usprawiedliwie mają tylko, że "ja przecież jestem plus size"... Oczywiście nie generalizuję. Ale myślę, że do wielu takich kobiet miałoby to zastosowanie ;)

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, nie jestem za promowaniem otyłości, bądź nazywaniem chorobliwej otyłości "plus size", jednak te kobiety nie są otyłe, dbają o siebie i mają ładne, kobiece kształty. Wszystko w granicach rozsądku ;)

      Usuń
  2. Bardzo ważny przekaz :) każdy musisz się kochać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba taka kampania!
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń